Jak funguje SEO eshopu?

SEO služby Plzeň poskytují optimalizaci pro webové stránky i pro eshopy. SEO je pro e-shop je naprostý základ jeho propagace. Bez toho to zkrátka nepůjde. Je proto dobré do něj zainvestovat čas i peníze. Na optimalizaci pro vyhledávače je skvělé, že se vrátí tolik, kolik do něj skutečně dáte. V současnosti jsou největší ukazatelé zpětné odkazy a obsah – tak mluvily statistiky z roku 2017. Jak na to?

Jak na zpětné odkazy?

Budování zpětných odkazů může být skutečně opravdu velmi kreativní činnost. Ale také složitá. Jak můžeme postupovat? Pokud je váš e-shop úplně nový, začínal bych s klasickými katalogy. Firmy.cz, Google business apod. Tyto druhy jsou dobré také proto, že vás díky nim vyhledávače mnohem rychleji zaregistrují. Na českém internetu najdete katalogů mnoho, nedoporučujeme však placené katalogy. Ty už takovou cenu dnes nemají. Koukejte se také na jejich autoritu a podle toho se rozhodujte.

Další dobrou taktiku je tvorba zpětných odkazů skrz diskuzní fóra. To jde ruku v ruce s tvorbou obsahu. Zjistěte, na co se vaše cílová skupina v diskuzích k vašemu oboru nejčastěji ptá a vytvořte na to skutečně kvalitní článek! Nebojte se pak odpovědět odkazem. Bude-li opravdu relevantní, nemusíte se bát, že by vás smazali jako spam.

Longtail výrazy

Další základní SEO taktikou je využívání longtail výrazů. V podstatě jde o výrazy složené z několika klíčových slov. Zvláště pak pro začínající e-shopy je možné se prosadit klidně i na první pozici ve vyhledávači. Možná si říkáte, že tyto výrazy nejsou nijak zvlášť hledané. Mají však jednu velmi zajímavou výhodu. Zákazníka můžete zastihnout již v nákupním procesu, a pokud mu vyskočíte jako první, máte velkou šanci, že si vybere právě vás! Longtail výrazem může v našem případě být například seo služby plzeň