Jak je to s restauracemi v Plzni?

V dnešní době internetu a sociálních sítí je důležité rozjet propagaci na obou frontách. Offline i online. A to téměř ve všech oborech. Nejinak tomu je také u restaurací. V případě lokálního zaměření se vyplatí především SEO a kvalitní správa sociálních sítí. Jak na to?

SEO

SEO je velmi univerzální nástroj. Vhodnou strategií je možné docílit skvělých výsledků a to plošně i lokálně. V dnešním článku řešíme spíše klasickou městskou restauraci. Základem tedy je  udělat (nebo si nechat vypracovat) velice důkladnou analýzu klíčových slov. Měli by se tam objevit především méně konkurenční výrazy a hlavně long tail.

V případě lokálního zaměření velice dobře funguje forma „klíčové slovo <město>“. Lokální SEO optimalizace Plzeň může být prospěšná i pro firmy (obzvláště ty vázané k nějakému místu). V případě restaurace by to tedy bylo „Restaurace plzeň“ nebo třeba „Indická restaurace plzeň“ (to už je zase více konkrétní). Výhoda longtail tkví v tom, že je možné zákazníka zastihnout již v nákupním procesu. A ne v rozhodovacím. 

Sociální sítě

V současnosti jsou na sociálních sítích všechny velké i menší firmy. Trh se zkrátka mění. Zvláště pak u restaurací se na sociálních sítích naskytá velká příležitost. Důležité je být zkrátka kreativní. Pravidelným psaním statusů (3x – 5x týdně) a informováním zákazníků o akcích, vytvářením událostí lze na sebe strhnout velkou pozornost. Stejně tak kvalitním designem.

V České republice je oblíbený zejména Facebook s 5 milióny aktivních uživatelů. Jídlo má svůj potenciál také na Instagramu. Zkuste pravidelně přidávat ty nejzajímavější pochutiny z vaší kuchyně a uvidíte!

Pokud vaše restaurace ještě na sociálních sítích není, měli byste o tom přemýšlet.