Jaký copywriting využívám?

Mezi nejčastější práce copywritera patří bezesporu psaní PR článků a textace webu. Tyto dvě činnosti jsou velmi důležité z hlediska SEO. Proč? Získávání zpětných odkazů (PR články) a tvoření obsahu na webu patří momentálně mezi nejdůležitější ukazatele, jež váš web katapultují na přední pozice ve vyhledávačích Google a Seznam.

SEO copywriting

Co to vlastně znamená „SEO copywriting“ ? Je to jednoduché. Hlavní znakem tohoto stylu psaní, je správně využití klíčových slov. Základ tedy je velmi podrobná analýza klíčových slov. Tato slova musí v textu působit přirozeně. Absolutně proto nepřichází v úvahu zahlcení textu nesmyslnými výrazy. To zaprvé potencionální zákazníky ihned odradí a navíc můžete přijít k penalizaci od vyhledávačů – tzn. sražení o dost zásadní počet pozic.

Dále doporučujeme propojit jednotlivé stránky mezi sebou. Vyberte si jednu stránku, kterou chcete podpořit a tu pomocí anchor textů spojte s jednotlivými podstránkami.

PR články

PR články dnes slouží spíše k linkbuildingu než k samotné propagaci. Text tomu proto přizpůsobte. Do jednoho článku na 1800 znaků doporučujeme dát alespoň 3 odkazy. A to zkrz anchor texty klíčových slov z vaší analýzy. Jeden z odkazů by ale měl být přímo ve formě URL na hlavní stránku vašeho webu.

Takto máme v Tvorba www stránek Plzeň odzkoušeno, že to zkrátka funguje.