Nejhorší mýty o SEO

SEO je obětí řady mýtů a také častých pomluv. Zlí jazykové tvrdí, že je to vlastně spleť lží a náhod. Žádné taktiky vlastně vůbec vůbec nefungují. Je to pravda? My jsme si jistí, že ne. Chceme vám proto ukázat ty největší mýty o SEO, které mezi lidmi kolují.

SEO fungovalo v minulosti

Naopak! V dnešním světě je optimalizace pro vyhledávače stále důležitější. Důvod je jednoduchý. Důležitost internetu jako prodejního kanálu se stále zvětšuje. Máme přece miliardy webových stránek a produktů, které neustále hledají své zákazníky.. a nové stále vznikají!

První místa ve vyhledávači do dvou týdnů

Toto je velký mýtus a také jeden z důvodů, proč má SEO tolik kritiků. Dostat stránku na první místa ve vyhledávání během takové chvíle je holý nesmysl. SEO především o ustavičné práci a dobré strategii, která pomáhá dlouhodobě. A to v horizontu 3 měsíců až půl roku. Pokud tedy uslyšíte tuto hlášku, ruce rychle pryč!

SEO jde vypnout a zapnout

Zas a znovu – SEO je o dlouhodobé práci a strategii. Hlavní činnosti SEO nejsou také vázány na technické řešení webu. Zaplatit si první místa jde jedině některých firemních katalozích. V Googli ani Seznamu samozřejmě ne.

SEO Copywriting nemá smysl

SEO Copywriting je základ. Jak jinak by mohl vyhledávač zaregistrovat váš web? Zařadit do textu správná klíčová slova (i s lokálním zaměřením – příklad je tvorba webových stránek plzeň) k vašemu oboru a zároveň docílit toho, aby byl text prodejní, je velký kumšt. Zároveň však již dnes platí pravidlo, že by se web neměl bezmyšlenkovitě plnit klíčovými slovy. V takovém případě dosáhnete přesného opaku, tedy penalizace!