Strategický copywriting

V marketingu a podnikání obecně je klíčové plánovat, to se ví. A stejně to platí i pro copywriting. Při psaní textů je třeba přesně vědět co psát a jak psát. To jsou dvě základní pravidla. Maximální efektivita textu je totiž pro propagaci webu velmi důležitá.

Poznejte SEO Copywriting!

Základem SEO Copywritingu je důkladná analýza klíčových slov. Zkuste se neomezovat pouze na sklik a adwords plánovač ale běžte pro slova i dál. Nám se například velmi osvědčilo využívat našeptávač Google. Schválně zadejte klíčové slovo do vyhledávače v základním tvaru a počkejte co vám Google poradí. Výsledky mohou být velmi zajímavé!

Návodů na to, jak hledat klíčová slova, najdete na internetu víc než dost. To na čem záleží, je jak s nimi naložíte. V současnosti je důležité držet se „přirozenosti“. To znamená nezahlcovat text zbytečně klíčovými slovy a odkazy. 3 – 4 klíčová slova, včetně longtailů, jsou na stránku víc než dost.

Seznam textů

Vytvářet si seznam textů, které je třeba sepsat, je dobré při textaci webu nebo vedení blogu. Stránky a blogové články je efektivní sestavit si podle hledaných klíčových slov. A to je jednak kvůli hledanosti a i inspiraci. My si v takovém seznamu například uvádíme, mimo název stránky, také použitá klíčová slova a jeho pozici, odkazy ze stránky, z jaké stránky odkázat… Celé to vlastně vede k mnohem rychlejší a efektivnější práci.