Užitečné tipy pro vyšší konverzní poměr

Hlavní funkcí e-shopu je, aby prodával. Co ale dělat když se tak neděje? To je v podstatě velmi složité otázka. Na vinně může být mnoho věcí, včetně je základního podnikatelského záměru – produktu. Než ale začnete propadat panice, že váš sortiment zkrátka nefunguje, zkuste pár našich tipů. Všechno se může obrátit k lepšímu!

Call to Action tlačítka – Můžete ho zkusit najít na stránce Optimalizace webových stránek Plzeň

Řekněme si to na rovinu – call to action velice důležité část každého webu a nabídky! Pokud je nepoužíváte, může to znamenat velký problém. Definujeme je jako tlačítka, která mají návštěvníka webu dovézt k nákupu nebo libovolné akci, kterou chceme aby vykonal. U tlačítka záleží zejména na těchto faktorech – umístění, barvě, textu a velikosti. Vyzkoušejte například texty jako „Chci nakoupit“, „Mám zájem“ apod.

Hodnocení zboží

V dnešní době dávají zákazníci hodně na hodnocení. A je jedno zda se jedná o kvalitu produktu nebo vašich služeb spojených s ním. Takové informace dokážou uvažování velmi ovlivnit a rozhodují o tom, zda zákazník nakoupí nebo ne. Dostatek kladných hodnocení opravdu dělá divy. Třeba i na Facebooku!

Uživatelské testování

Nechte svůj web řádně otestovat na reálných respondentech! Tak můžete přesně zjistit, které prvky fungují a které ne. Sami totiž dokážeme občas jen velmi těžko odhadnout, jak moc působí například uspořádání zmateně nebo ne. A to rozhoduje.

Umístění košíku

Pokud je váš e-shop špatně uspořádaný, je zde velká pravděpodobnost, že ke koupi nedojde. Pokud například zákazník nevidí košík je to problém, jelikož pravděpodobně z webu odejde. A klidně v něm už může mít zboží. V tomto směru znovu doporučujeme uživatelské testování.

Používání longtail

Správné využívání longtail může také velmi pozitivně ovlivnit konverzní poměr. Díky těmto výrazům totiž můžete zastihnout zákazníka už v chvíli, kdy chce nakupovat. Pokud budete na nějaký konkrétní výraz na prvním místě, máte velkou šanci, že si zákazník vybere právě vás. V našem případě by byl longtail výraz například optimalizace webových stránek plzeň.